• وبلاگ : حديث دوست نگويم بجز به حضرت دوست
  • يادداشت : شگردهاي نوين بهائيت عليه تشيع
  • نظرات : 0 خصوصي ، 23 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فرزاد 

    گر مسلماني از اين است که حافظ دارد واي اگر از پس امروز بود فردايي

    من يك مسلمان زاده ام كه خوشبختانه دارم خودم را يواش يواش از شر كليه دينها خلاص ميكنم . ولي نكاتي را توضيح ميدهم فقط جهت اطلاع افراد ناآگاه:

    بنده خودم معتقدم وجود اديان مختلف در طول تاريخ باعث قتل و كشتار و اختلاف بوده و همين الان هم هست ( نمونش هم وجود همين وبلاگ و ...)

    ولي آقاي مسلمان معتقد و شيعه مومن !

    من مدتي است كه با يك خانواده بهايي آشنا شدم و شايد به قول تو از محبين باشم و در اين مدت جز صداقت و پاكي چيزي از آنها نديدم و يك سري خصوصيات هست كه متاسفانه مردم ايران به آن دچار هستند (‏مثل به راحتي دروغ گفتن )‏ كه حداقل من كمتر در ميان آنها ديدم. تازه خدمت شما عرض كنم بنده نه تنها به دين آنها جذب نشدم برعكس متوجه شدم كه اصلن دين (از ‏هر نوعي كه باشد و با هر اسمي )‏به درد انسان قرن 21 نميخورد و كلن باعث تعصب خشك ميشود كه متاسفانه اين مورد در مورد بهايي ها هم صدق ميكند و به نطر من كمي تعصب دارند و يا شايد من اينطور ديدم. ولي آدم بايد منصف باشد و هم خوبي ها را بگويد و هم بدي ها . آن چيزي كه من ديدم اگر جامعه بهايي را يك نمونه از جامعه ايران بگيريم از نظر سلامت اخلاقي و درستكاري از متوسط جامعه ايران بهتر هستند.(‏هر چند من بهايي نادرستكار هم ديده ام ).ولي آقاي محترم همين چيزهايي كه تو در مورد بهايي ها گفته اي صد برابر در مورد شيعيان بدتر از آن صدق ميكندو نمونه آن هم همين مردك مزور نصراله لبناني است كه پول مردم ايران را در لبنان تلف ميكند و به باد ميدهد واين البته از بي كفايتي سران رژيم ميباشد. ضمنن اگر آدم منصفي هستي به يك مورد دقت كن : انجام كار خوب حتي با نيت بد (‏كاري كه به نظر شما بهايي ها انجام ميدهند) به مراتب انساني تر و خدايي تر از انجام كار بد با نيت خوب - بخوانيد جنايت ديني- (‏كاري كه اكثر دينداران مسلمان انجام ميدهند) ميباشد. اگر دنبال حقيقتي درباره اين جمله آخر خوب فكر كن!